Forsterker teamet innen strategisk kommunikasjon og omdømmebygging

LI.
FB.
IG.
Følg oss

Ingrid Aarseth Johannessen er nyansatt kommunikasjonsrådgiver i rådgivingsselskapet Doxacom. Hun skal blant annet jobbe med mediehåndtering, innholdsproduksjon og omdømmebygging.

– Vår oppgave er å styrke de havbaserte næringene. Vi jobber langsiktig for å øke næringenes attraktivitet, både finansielt og kommersielt. Nøkkelen ligger i åpenhet om utfordringer, og ved å fortelle om hvordan industrien løser disse gjennom kontinuerlige forbedringer og nyskaping. Med Ingrid sin kompetanse, erfaring og kapasitet vil vi jobbe enda tettere med næringene for å få frem deres historier, sier daglig leder i Doxacom, Vibeke Hanssen.

Johannessen kommer fra stillingen som mediekontakt ved Norges Handelshøyskole i Bergen. Tidligere har hun jobbet som kommunikasjonsrådgiver i Bymiljøetaten i Bergen, som førstekonsulent ved Universitetet i Bergen og som journalist i Sunnmørspostens UNG-redaksjon.

Ingrid Aarseth Johannessen foran NMK. Foto

Ingrid er opprinnelig fra Ellingsøya i Ålesund, og har de siste 13 årene bodd i Bergen. Johannessen har bachelor- og mastergrad i medievitenskap fra Universitetet i Bergen, og har tatt videreutdanningskurs innen bærekraftig omstilling ved BI.

Kjenner havnæringene

Det Ålesund-baserte rådgivingsselskapet Doxacom har bygget opp en solid posisjon innen strategisk kommunikasjon og forretningsutvikling for havbaserte næringer, spesielt på Nord-Vestlandet. Johannessen hadde sin første dag 15. august.

– Det kjennes fantastisk å flytte tilbake til hjembyen Ålesund og få mulighet til å jobbe med næringene som har så sterke røtter i fylket vårt. Jeg ser nå frem til å jobbe med spennende prosjekter og bygge langsiktige kundeforhold – og ikke minst til å bli enda bedre kjent med mine dyktige kollegaer.

Kontaktpersoner

Vibeke Hanssen, daglig leder, telefon 957 31 345

Ingrid Aarseth Johannessen, kommunikasjonsrådgiver, telefon 959 00 637

Andre aktuelle nyheter

Se og lær om ESG!

Unngå å drukne i ESG-kravene ESG er et tema alle virksomheter må forholde seg til. Likevel oppleves temaet ofte som vanskelig og omfattende, og mange