Bli med å bygge bærekraftig omdømme for havnæringene!
En fellesnevner for våre kunder er bærekraft. Hver dag jobbes det med å utvikle smartere løsninger og sirkulære muligheter i hele verdikjeden. Fornybar energi og grønne løsninger er agendaen. Landbasert oppdrett skal bidra til å sikre mat til verdens befolkning, parallelt som oppdrett av laks og ørret i sjø skal høstes på en måte som ivaretar havets naturlige miljø. Dette er en del av hverdagen – både for våre kunder og oss.
Trigger du på å ta del i denne utviklingen og få muligheten til å påvirke fremtiden?
I tillegg til relevant utdanning og erfaring, er vi ute etter deg som er opptatt av det som skjer i og rundt havet. Du brenner for å skape verdier for våre kunder og partnere, samtidig som du bidrar til å løse samfunnsbehov.
Arbeidsoppgaver
- Utarbeide digitale innholdsstrategier
- Strategisk kommunikasjonsarbeid og innholdsproduksjon
- Utarbeide publiseringsplaner og drift av digitale flater
- Utarbeide budskap, presentasjoner, pressemeldinger, kronikker og redaksjonelle saker
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning innen journalistikk, kommunikasjon og/eller markedsføring
- Erfaring fra innholdsproduksjon og sterk på digital kommunikasjon
- Historieforteller med gode språkkunnskaper på norsk og engelsk
- Interesse for havet og hvordan vi skal skape bærekraftig vekst
Vi ser etter en samfunnsengasjert utfordrer med stort hjerte for å ivareta kloden vår. Du er offensiv, ambisiøs og uredd. Du er kreativ med stor gjennomføringskraft.
Vi tilbyr deg å jobbe sammen med ambisiøse kunder og partnere som forplikter seg til FN sine bærekrafts mål, samtidig som du vil være en del av et mangfoldig og kompetent team som hver dag jobber for å gjøre verden litt bedre. Meget gode pensjons- og forsikringsordninger. Konkurransedyktig lønn.
Søknad og nærmere informasjon om stillingen kan rettes til daglig leder Vibeke Hanssen på telefon 957 31 345, eller på epost: vibeke@doxacom.no.
Søknadsfrist: 20. september.