#TakeTheBall

LI.
FB.
IG.
Følg oss

Vår drivkraft i Doxacom er å bygge bærekraftig omdømme for våre kunder og partnere, og være pådriver for smartere løsninger som gir grunnlag for en omstilling i samfunnet. Vi brenner for havbasert næring og renere energi. Dette oppnår vi i tett samarbeid med våre kunder og partnere. I vårt daglige virke står derfor bærekrafts mål nummer 7, 14 og 17 helt sentralt.

#TakeTheBall-kampanjen

Del din video på sosiale medier med emneknaggen #TakeTheBall, og fortell hvordan dere vil jobbe for å oppnå bærekraftsmålene!

 

Andre aktuelle nyheter
Mariann, Gerd Alise og Lisbeth på fylkespaviljongen til Møre og Romsdal under Aqua Nor 2025. Foto

Doxacom satte sitt preg på Aqua Nor 2025

Aqua Nor 2025 er over for denne gang, og som alltid samlet hele havbruksnæringen seg til tre innholdsrike messedager i Trondheim. Doxacom var på plass

Brosundet i Ålesund. Foto

Sommerhilsen fra Doxacom

Denne våren har vi flyttet inn i nye kontorlokaler i den historiske Rønnebergbua i Ålesund – med flott utsikt over Brosundet. Et inspirerende miljø for

EU flagget vaier i vinden. Foto

ESG-fasiten for små bedrifter

EUs bærekraftsregelverk er i endring – igjen. EUs Omnibus-forslag har på kort tid snudd opp ned på kravene til ESG-rapportering, og mens noen jubler over