#TakeTheBall

LI.
FB.
IG.
Følg oss

Vår drivkraft i Doxacom er å bygge bærekraftig omdømme for våre kunder og partnere, og være pådriver for smartere løsninger som gir grunnlag for en omstilling i samfunnet. Vi brenner for havbasert næring og renere energi. Dette oppnår vi i tett samarbeid med våre kunder og partnere. I vårt daglige virke står derfor bærekrafts mål nummer 7, 14 og 17 helt sentralt.

#TakeTheBall-kampanjen

Del din video på sosiale medier med emneknaggen #TakeTheBall, og fortell hvordan dere vil jobbe for å oppnå bærekraftsmålene!

 

Andre aktuelle nyheter

Se og lær om ESG!

Unngå å drukne i ESG-kravene ESG er et tema alle virksomheter må forholde seg til. Likevel oppleves temaet ofte som vanskelig og omfattende, og mange

Arendal by. Foto

For mye tid og penger på rapportering

Etter fire dager i Arendal og Arendalsuka har våre ESG-rådgivere flere tanker om hvordan status er for det norske næringslivet når det kommer til ESG.