#TakeTheBall

LI.
FB.
IG.
Følg oss

Vår drivkraft i Doxacom er å bygge bærekraftig omdømme for våre kunder og partnere, og være pådriver for smartere løsninger som gir grunnlag for en omstilling i samfunnet. Vi brenner for havbasert næring og renere energi. Dette oppnår vi i tett samarbeid med våre kunder og partnere. I vårt daglige virke står derfor bærekrafts mål nummer 7, 14 og 17 helt sentralt.

#TakeTheBall-kampanjen

Del din video på sosiale medier med emneknaggen #TakeTheBall, og fortell hvordan dere vil jobbe for å oppnå bærekraftsmålene!

 

Andre aktuelle nyheter

Stort potensial i sjølvforsynt energi til havbruk

Det kan vere eit stort marknadspotensial i Noreg og internasjonalt i å bygge sjølvforsynte, nullutslepps energianlegg til havbruksnæringa basert på gjenbruk av utrangerte oppdrettsanlegg. Store

Copy link
Powered by Social Snap