#TakeTheBall

LI.
FB.
IG.
Følg oss

Vår drivkraft i Doxacom er å bygge bærekraftig omdømme for våre kunder og partnere, og være pådriver for smartere løsninger som gir grunnlag for en omstilling i samfunnet. Vi brenner for havbasert næring og renere energi. Dette oppnår vi i tett samarbeid med våre kunder og partnere. I vårt daglige virke står derfor bærekrafts mål nummer 7, 14 og 17 helt sentralt.

#TakeTheBall-kampanjen

Del din video på sosiale medier med emneknaggen #TakeTheBall, og fortell hvordan dere vil jobbe for å oppnå bærekraftsmålene!

 

Andre aktuelle nyheter

Alle på sjøen skal komme trygt hjem til jul

Årets julegave fra Doxacom går til Redningsselskapet og redningsskøyta Det Norske Veritas som er stasjonert på Ballstad i Lofoten. 2022 er året det Ålesundbaserte rådgivningsselskapet

Laksemedisin med uønskede bivirkninger?

Norge trenger inntekter og regjeringen ønsker at oppdrettsnæringen skal bidra mer. Er grunnrenteskatten riktig medisin, eller har den bivirkninger som koster mer enn den smaker?