#TakeTheBall

LI.
FB.
IG.
Følg oss

Vår drivkraft i Doxacom er å bygge bærekraftig omdømme for våre kunder og partnere, og være pådriver for smartere løsninger som gir grunnlag for en omstilling i samfunnet. Vi brenner for havbasert næring og renere energi. Dette oppnår vi i tett samarbeid med våre kunder og partnere. I vårt daglige virke står derfor bærekrafts mål nummer 7, 14 og 17 helt sentralt.

#TakeTheBall-kampanjen

Del din video på sosiale medier med emneknaggen #TakeTheBall, og fortell hvordan dere vil jobbe for å oppnå bærekraftsmålene!

 

Andre aktuelle nyheter

Gasellebedrift for andre året på rad

Dagens Næringsliv har kåret landets mest fremgangsrike bedrifter siden 2003, og for andre år på rad faller Doxacom innenfor kriteriene for å kunne kalle seg

Fra ide til milliardprosjekt

Dette er en historie om den landbaserte lakseprodusenten Salmon Evolution og hvordan oppdrett på land sprer seg over hele verden med nordmenn i spissen. Hør

Copy link
Powered by Social Snap