#TakeTheBall

LI.
FB.
IG.
Følg oss

Vår drivkraft i Doxacom er å bygge bærekraftig omdømme for våre kunder og partnere, og være pådriver for smartere løsninger som gir grunnlag for en omstilling i samfunnet. Vi brenner for havbasert næring og renere energi. Dette oppnår vi i tett samarbeid med våre kunder og partnere. I vårt daglige virke står derfor bærekrafts mål nummer 7, 14 og 17 helt sentralt.

#TakeTheBall-kampanjen

Del din video på sosiale medier med emneknaggen #TakeTheBall, og fortell hvordan dere vil jobbe for å oppnå bærekraftsmålene!

 

Andre aktuelle nyheter

Vi søker rådgiver – fornybar energi

Bli med å bygge bærekraftig omdømme for havnæringene! Vi er på jakt etter flere dyktige rådgivere innen forretningsutvikling og innovasjon, og fornybar energi, og som

Vi søker rådgiver – forretningsutvikling

Bli med å bygge bærekraftig omdømme for havnæringene! Vi er på jakt etter flere dyktige rådgivere innen forretningsutvikling og innovasjon, og fornybar energi, og som

Copy link
Powered by Social Snap