Jeg er sikker på at det er en veldig god grunn til at din bedrift finnes. Jeg tror også at dere bidrar med noe bra til verden, og at dere har mange fine folk som jobber hos dere. Men, hvordan skal dere få andre til å bli klar over dette? Hva er den beste historien nå, hvem skal dere fortelle den til, og hvordan oppnå synlighet?
Dette snakket jeg om i ÅKP Academy sitt første webinar i 2022, som handler om synlighet på nett og digitale kundereiser.
En kan gå i mange spor for å lage en god historie. I webinaret deler Jannicke gode tips som hun har lært seg gjennom å ha arbeidet som journalist og programleder i over 20 år.
Digital synlighet
To år med pandemi gjør digital synlighet veldig aktuelt, og det vil det fortsette å være med eller uten virus som herjer. Nå er det slutt på prat om at vi skal inn i et grønt skifte, nå skal det handles. Mye skal gjøres i mange bedrifter for å bli mer miljøvennlige og skape mer sosial rettferdighet. Mange skal rapportere på det og fortelle historier om det. Det er bare å komme i gang.
I webinaret får du også høre Inzpero fortelle om hvordan de har lykkes med salg av kunst på nett både i Norge og internasjonalt. Ringrev forklarer hvordan de analyserer data og automatiserer digital markedsføring.
Vi er opptatt av den gode historien, og overbevist om at en god historie skiller deg ut og bidrar til at du lykkes med å nå frem til de du ønsker.
Se opptak av webinaret
Registrer deg HER for å se webinaret og bli inspirert til å jobbe systematisk for å bli mer synlig i årene som kommer.
Av: Jannicke Farstad, rådgiver i Doxacom, telefon: +47 930 55 078, jannicke@doxacom.no